SÖKES!!

Precis hemmkommen från min andra promenad runt sjön. Barnet somnade så fort jag la ner honom i sängen (!!) så nu sitter jag mest och njuter av att livet känns så otroligt bra. Vågen visar minus, jag känner mig pigg och glad och ideérna sprudlar i kroppen på mig.

Men till saken.

Jag behöver nu människor igen som är intresserad av att få en Ayurveda-konsultation. Jag har 3 stycken kvar som jag "måste" träna på, men jag vill ju träna på så många som möjligt!




Jag är ju som sagt inte färdig utbildad än så det är Helt gratis och inte helt "perfekt" kanske. Men efter augusti så måste jag börja ta betalt för att göra det. Så pass på.
Dessutom så hjälper du mig enormt om du vill ställa upp!



*

Kommentarer
Postat av: Linda

Meeene Liv, jag har ju sagt att jag är på! :)

2010-04-07 @ 21:44:51
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0