Kärlek och musik + lite annat

Ikäll har jag varit hos Fanny på födelsedags-fika, det var mycket trevligt. Och ja, jag (vi) gick dit och hem, genom stan för att köpa pressent. Så mina steg slutar på minst 35.000 steg. Tyvärr vet vet jag inte riktigt hur långet det är från mig till stan och vidare till fanny och sen hem igen.. men jag ska gå någon dag igen så jag får det mätt :)

Jag har i alla fall träningsvärk i benen så det har ju i alla fall gett något :) Och som alltid så är jag extremt pigg efter sådana här dagar då jag rört mig mycket.

En annan sak.

Mor berättade i dag att min bror funderade på att komma i slutet på juli i stället för slutet av juni, vilket innebär att jag och Robin och Ralf kan åka på Peace and love om allt passar så att säga.
Det hade ju varit HEEELT underbart. Mew, The koocks, Kultiration, NOFX, Them Crooked Vultures, The Hives, Ane Brun, Glesbygd´n, loke... ja listan kan göras lååång. Men MEW The Koocks och kultiration hade fan räckt för att jag hade velat dit och inte hade funderat alls över pengarna det kostar.

MEW


THE KOOKS


KULTIRATION


Kan man ge en unge en bätre start i livet än en massa kärlek och musik?

Oj oj oj... måste kolla upp boende.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0