En komentar som förhöjde min dag

Idag skrev en läsare till mig: "la till din blogg i "bloggar jag brukar läsa" :) gillar ditt sätt att skriva"
Och jag svarade: "Va roligt att höra :) Detta gjorde min dag :D Tack så mycket"

Varför jag blir så extremt glad, av att höra att människor gillar mitt sätt att skriva på, är för att jag fullkommligt ÄLSKAR att skriva och alltid har gjort det - lite alla möjliga slags texter. Men kämpar med dyslexi.

När jag gick på SOL (skriv och läs) på komvux så fick jag lära mig många bra saker som man kan använda sig av i vardagen. Jag fick även en förståelse i vad det är Jag har problem med. I mitt fall så är det inte meningsuppbyggnad och hur jag ska formulera mig i text, utan mitt problem är stavning, läsförståelse och att jag läser väldigt långsamt. Under tiden jag gick på SOL så ökade jag dessutom min läshastighet med 50 ord/minut vilket känns underbart.

Så Tack SOL och Tack "KramKalas"

*

Kommentarer
Postat av: Rebecka

varsågod!!

/KramKalas

2010-08-31 @ 13:47:20
URL: http://rebecka83.blogspot.com
Postat av: Fanny

Perfekt! :) Du och Jag Liv, du och jag! ;D haha

2010-08-31 @ 14:47:22
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: jesper

vet hur det är Liv ,, du är grym .. lärde mig massor med på Sol,



/ Jesper

Hälsa familjen

2010-08-31 @ 18:25:31
Postat av: Maja

Har aldrig märkt av nån slags dyslexi, gillar också ditt sätt att skriva :) Trots att bebisprat annars tråkar ut mig efter två röda så läser jag faktist alla inlägg om Ralf utan att gäspa. Skriv mer :))

2010-08-31 @ 20:53:29
URL: http://attbliflorist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0