Det där med kilona

Jag vägrar hamna i träsket bland de som klagar på "gravid-kilon" fortfarande 2-3 år efter de fött barn och ibland ännu längre. Nä, det gäller att skaffa sig diciplin (min sämre sida) om det ska funka att komma i mina jeans som nu mer ser ut som barnstorlekar berdvid mina byxor som jag använder i dagsläget.

När jag ser mina kläder som jag brukade använda känns det som en ren omöjlighet. Men jag ska fan kämpa. Fortsätta gå mina långpromenader varje dag, och sen när jag kan börja träna igen så blir det även yoga varje morgon (så gott som) och styrketräning här nere i träningslokalen vi har i källaren.

Jag vill verkligen inte känna mkig tjock och slö utan jag vill känna mig pigg och allert. Så är det bara.

På fredag är det vägning igen och jag hoppas på viktminsknig när jag står på vågen och viktögning när Ralf är på vågen.

Nu blir det långprommis igen, denna gång med Robin som sällskap :)


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0