Det eviga vädersnacket

Från att ha varit helt perfekt väder ute så har det gått till att vara 20 minusgrader. Jag måste helt enkelt få tillbaka mina täckbyxor av Malla så att jag kan vistas ute om dagarna, för jag vägrar ligga inne på soffan och bli depriemerad.

Hur länge ska det vara så här jäkla kallt nu då?!

Annars funderar jag mest på om man skulle åka till Peace and Love i sommar. Mitt favvo band Mew spelar och en massa andra goa band som man inte vill missa. Förra året bodde vi vid lexand sommarland och det var helt perfekt. Hade lätt kunnat tänka mig det igen. Det är väl ca 4 mil från borlänge där festivalen håller hus, men vi har ju körkort och bil så det är ju inga problem.
Tåls att fundera på.. måste se över budgeten också.

Nu vill en Son ha mat, och det låter krisartat....

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0