Det var en vanlig afton med guldkant

Igår bestämde jag och Robin oss för att vi skulle käka middag på Pasta backen.. MUMS! När vi så väl hade kommit oss till stan och parkerat i morsans varmgarage och gått hela vägen till restaurangen inser vi snopet att stället är stängt! Hungriga som djur och frusna enda in i märgen börjar vi fundera på vart vi ska gå då. Vi går till Max för att värma oss, sen vidar till kulturenshus men där var det också stängt, vi går till waldorf med tanken att "nu äter vi vad som helst" men till och med det var vi tvugna att hoppa eftersom de i princip hade slut gasol och därmed låång väntetid på maten.

Det slutade med att vi gick till All star. Vi hade redan bestämt oss för att vi skulle dit efter middagen och spela biljard, men maten är så dyr så vi tänkte käka någon annanstans.. Tjii fick vi. Nåväl gott var det ju i alla fall, och roligt som fan att spela biljard, det var längesen sist. Liiite knepigt när magen är i vägen måste jag erkänna, men det gick bra i alla fall.

Sen är ju deras jordgubbs-milkshake inte fy skam! Det är till och med så jag blir sugen på en nu.. kanske ska man göra sig en?


Efter biljarden var jag tämligen mör.. Fy fan vad det kan göra ont i magen ibland. Jag börjar fundera på om den där inne kommer födas med yxa.. det känns nämligen som att den ibland försöker hugga sig ut!




*


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, födas med yxa! :-D mumsigt med milkshake!!

2010-01-07 @ 12:39:52
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Livan

hihi, jo inte dåligt med milkshake.

2010-01-07 @ 13:01:01
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0