Just another morning

Eftersom jag hade så galet ont i magen igår så var jag mestadels sängliggandes, så nu idag så längtar jag ut efter en lååång promenad. I och för sig så vet jag att jag förmodligen inte kommer palla en långpromenad men kanske in till stan i alla fall. Om nu Robin har lust att vakna någon gång.

OM inte annat får jag väl köra ett yoga-pass undertiden han sover. Röra på mig, det måste jag fan göra snart, annars blir jag nog galen. Ni vet jag har så där ont i lederna som man kan ha när man har legat för mycket.



Vecka 41 går jag in i idag. Alltså BF+1.. känns helt OK just nu. Jag hade ändå inte förväntat mig att jag skulle få på det beräknade datumet. Så länge dagarna inte är som igår så har jag inget emot att gå över några dagar. Men inte som pappas fru som gick över 4 veckor med alla sina tre ungar. Där har gränsen gått för länge sen!!!

Jag får väl sätta in nån bild sen när jag har haft chans att ta någon.

Kom precis på varför det är så dött på FB också, det är ju fan trettondagen.. alla är bakis.. haha!! Hoppas ni hade det kul :)

Nä fan, nu måste jag äta frulle innan jag dör av svält ;-)


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, inte direkt. Är beräknad den 3april ;)

2010-01-06 @ 08:59:38
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0