Nu börjar viktresan

Igår när jag stälde mig på vågen för att se hur många kilon jag tappat efter förlossningen fick jag en grov chock. Vågen stod nämligen kvar på 85 Kg dvs samma som före förlossningen. Det kan fan inte vara möjligt tänkte jag, jag borde ju i alla fall tappat det pojken väger!
Så i morse när jag var på VC passade jag och Robin på att väga oss. Jag hade gått ner 5 Kg, så min våg har alltså slutat funka, och han hade gått ner 4Kg.. Orättvist att han gått ner utan att behöva föda barn!

Så, nu börjar alltså kampen att gå ner mina 15 Kg, som jag så fint lagt på mig under graviditeten, så jag kan ha mina kläder igen. Jag kan ju så klart inte använda ett enda plagg än som jag ser ut nu. Det kommer att bli en tuff uppgift för ett matvrak som mig, men jag ska fan klara det. Så fort som jag kan börja träna igen så kommer det gå finfint!

Lite träning klarar jag ju av i nuläget och det blir ju mer och mer ju mer jag läkt. Så fort jag inte har ont nå mer så får jag träna på riktigt :)

Jag längtar!!


Nu bli det film


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till lillpojken. Skönt ni är hemma och hoppas ni mår bra trots omständigheterna!

Sköt om er!

2010-01-18 @ 21:19:31
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det kommer gå så bra så, du verkar ju ha den rätta peppen. och sen så är det inte bråttom, huvudsaken det går neråt sakta men säkert. jag kommer vara i samma sits som dig sen, då kan vi peppa varandra :)

2010-01-19 @ 10:32:55
Postat av: Livan

Tack så mycket, Det känns skönt :)



Ja precis. vi får komma på något smart så att vi båda kämpar ordentligt..

2010-01-19 @ 11:36:41
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0