Rena tortyren

Klockade värkar eller antagligen sammandragningar HELA  kvällen igår. Det började runt 16 tiden och trots att jag tog 2 panodil gjorde det fruktansvärt ont. Det hela började med jordens "mensvärk" som stårlade ända ner i fötterna. Kunde inte ens hålla inne tårarna när det hela höll på att tortera mig... Men inte ska ni tro att det blev en bebis av det hela.

Sammandragningarna kom som tätast var annan minut, men "gick tillbaka" till var femte direkt jag fick något slags hopp i kroppen.
Klockade med den där: Värktimer .. Enkelt när man har så där ont.

Fy vad det är hemskt att ha så där ont utan resultat.
Har fortfarande ont i magen och får onda sammandragningar lite här och var, dock för sällan för att de ska räknas, så kanske kommer den nu i helgen. Men jag vågar inte hoppas på något.

Det enda jag kan påstå är positivt med det hela är att jag har fått sova ovanligt mycket i natt. Hela 6 timmar!!! och med bara en kisspause.. Inte illa. Var iof tvungen att ta en till panodil vid 23 tiden så jag blev väl helt nerknarkad av panodil haha, det kanske är så man ska göra varje kväll så man får sova :)


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad det låter både spännande och otroligt jobbigt. Smart grej med den där värktimer iaf :) Hoppas den kommer i helgen. puss!

2010-01-08 @ 23:58:20
Postat av: malla

Ja det tar sig..=) spännande. drömde att du födde barn i natt.. lite halvskum dröm dock det var massa annat runt ikring som inte riktigt hängde ihop haha men snart livan ären här... jag tycker det är sååå spännande.=) bra att du fått vila. krafterna lär du ju behöva... ojoj så pirrig jag blir nu då jag tänker på det=) vill oxå föda barn det gör så jävla ont men är så jävla häftigt att smärtan blir en piss i havet!! oo lilla bäbis kom ut nu så vi får se på dig..=) kram

2010-01-09 @ 10:33:28
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Livan

Ja, och Han kom på lördagen. :D LYCKA!

2010-01-15 @ 20:41:34
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0