Tid

Hur ska jag hinna med allt i mitt liv?
(innan jag fick Ralf tyckte jag att 30 timmar/dygn hade varit perfekt... Nu känns det som att jag skulle behöva 40 timmar/dygn.. Minst!)

Lite sorgligt känns det faktiskt att halva sommaren har gått och halva Robins semester har gått. Nu när Robin är hemma så hinner jag med så mycket eller KAN i alla fall hinna med, för om så skulle vara fallet så kan ju Robin ha Ralf en hel dag.. bara han kommer då och då så jag kan amma.

Den här veckan har jag fullt upp.
Fick ett telefonsamtal från älskade Pippi som undra om vi  skulle hitta på något i veckan och jag sa "självklart!" sen kom jag sakta men säkert på fler och fler saker som jag ska göra. Helt plötsligt inser jag att enda tiden denna veckan som jag har "ledigt" är i morgon eller torsdag-kväll.. Möjligtvis någon timme på fredag också (osäker).

Men det ska bli kul. Utbildning, 50-års fest och tidigt på Söndag morgon så åker vi till GBG och allt där till. Jag längtar så sjukt till Säm (vår sommar-stuga) där vi kan njuta, bada, spela badminton, spela kort, äta gått.. ja ni vet.. ALLT som gör livet underbart :)

Sen ska jag ju givetvis käka en burgare på Franks så fort vi kommer fram till GBG också :)
De är de bästa burgarna!!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0