Trååååk-kväll

Jag tänker och funderar på mycket just nu, men jag har svårt för att få ner allt i skrift och fortfarande få det att låta... vettigt.
Det kommer väl, ni får tåla att jag är oinspirarad och tråkig
för en gångs skull :P.

I morgon är det i alla fall äntligen måndag, jag trodde aldrig att jag skulle säga det men, fy fan va lång denna helgen har varit.. och det känns som att vi inte fått gjort ett dugg. Det är fortfarande stökigt, det är tvätt som fan i korgarna, fönsterna skulle behövas putsas, badrummet skulle behövas skuras.. Data-rummet är värst, Robin har sagt för typ 1 månad sen att han ska damsuga där men det händer aldrig.
Fåtöljen ska vi kasta och gamla soffan... men tyvärr så kan jag inte göra skiten själv.

Jaja, som sagt.. I morgon är det måndag och förhoppningsvis börjar vi ta tag i saker..

Bläää, va less jag känner mig nu. Trots att kvällen igår var jätte kul!

*

Kommentarer
Postat av: pippi

shit helgen på jobbet gick asfort...! men hade ju fanny med så roligt då...! låter ju som om ni haft jättetrevligt. Så tycker jag vi styr en fika till veckan :)

2010-07-04 @ 22:54:53
URL: http://mirada.blogg.se/
Postat av: pippi

shit helgen på jobbet gick asfort...! men hade ju fanny med så roligt då...! låter ju som om ni haft jättetrevligt. Så tycker jag vi styr en fika till veckan :)

2010-07-05 @ 06:17:47
URL: http://mirada.blogg.se/
Postat av: pippi

ops blev två...

2010-07-05 @ 06:18:59
URL: http://mirada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0