Älskade släkt och västra götaland

Efter två dagars bilande (övernattning på en camping i sundsvall) så är vi nu hemma. Min mobil är helt pajj, datorn ville inte heller starta men efter många om och men så gick den i gång.
Nu står städning på schemat, handling, matlagning, upp-packning, bakning.. Jag ska läsa i kapp mig på alla bloggar, kolla in om det kommit in nå nya hus på hemnet, kolla mailen och uppdatera mig när det gäller ALLT som hänt senaste veckan.

Det är inte bara lugnt och skönt att vara hemma.

Sist jag var här hemma var jag 25.. nu är jag 26 år med allt därtill. Jag räknas nu helt och hållet som vuxen. Div vuxen-priser på alla bussar, tåg och flyg. Men jag känner mig faktiskt inte gammal... en fy fan vad jag känner mig vis. :P

Jag har fått fina födelsedagspresenter, kramats och spelat kort med mina älskade släktingar. Ralf har charmat in sig totalt hos alla, vi har besökt små guldgruvor där vi gjort fina fynd, vi har köat på liseberg, druckit vin, ätit gått, plockat massor av smultron, tittat på tranorna, badat, klappat en groda, fått 10.000 myggbett, varit i borås, fått inflammation i örat, vi har fått hantverk av mormor, sjungit "karl den 12", tittat på långhåriga kor, och träffat "Frank" från comvik reklamen och mycket mycket mer...

Nu är vi alltså hemma.

Jag älskar Luleå men en del av mitt hjärta kommer alltid finnas i västra götaland. Framför allt Säm.






Lite bilder på smått och gått från Säm och Göteborg.


*



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina ni är! Och vad Ralf är lik Anton!! Haha. Jag saknar er så mycket (jag vet att jag säger det hela tiden men jag gööör verkligen det). Men snart ses vi! Pussar

2010-07-26 @ 21:14:25
Postat av: Livan

Jag saknar er också!



Jo vist är de ganska lika... Det är fint :)

Jo snart så ses vi. Och fy fan va fint det kommer blir. Jag längtar så efter att få träffa sami och se hur lång han blivit:P

2010-07-26 @ 21:25:23
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0