Bättre med kvalitet än kvantitet

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

H&M suger! Och jag ska ALDRIG mer handla där ifrån. Jag hatar dem.

För en enda jävla gångs skull handlar jag på H&M (amningstoppar 2st för 249kr) Och precis som jag säger så går skiten sönder. Jag la märke till en maska mitt på bröstet men tänkte inte så mycket mer på det.. men när jag kom hem så ser jag att maskan fortsatte och var ett stort hål på sidan av bröstet!

Detta var första gången jag använde den. Trevligt!!

Och nu säger H&M att om jag ska få en ny så måste jag skicka tillbaka båda och betala portot själv.. Är det inte de som ska stå för det!!??

Nu vet ni allihopa varför jag aldrig handlar på H&M. Tacka vet jag mina klära märkes-kläder, som alla gnäller så mycket över, DE HÅLLER!

Bättre med kvalitet än kvantitet helt enkelt.


*



Kommentarer
Postat av: jennyjo

om varan är trasig så ska dom stå för portot inte du!!!

2010-03-15 @ 19:09:19
Postat av: Livan

Jo jag mejlade argt med dem och då sa de att jag får lägga ut för portot men att det kommer att betala tillbaka till mig om jag skickar med kvittot på vad det kostade. så i morgon så ska jag skicka tillbaka varorna och få nya.

2010-03-15 @ 20:56:46
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0