Karius & Baktus

I dag har jag varit på en tandläkarundersökning. Sist jag var på en undersökning var när jag gick i skolan och det fortfarande var gratis. Alltså 7 år sen typ.. jag vet, skäms på mig!
Men jag får skylla på att det faktiskt är extremt lätt hänt att skjuta upp på det.. framförallt när det är ett rån. Och har man då inga promblem med tänderna så kan det kännas liiite onödigt att gå och bli rånad.

Slutsatsen då?
Jo, jag hade ett hål OCH 3 (!) påbörjade som jag kanske måste laga ändå (de var på gränsen). Så inte nog med att jag blivit 600 spänn fattigare i dag så kanske jag blir 3500 kr fattigare den 29 Juni då jag fick min tid för lagning...
Bläääää Jag gråter nog sönder mig själv den dagen.

1000kr perr tand och allt över 3000 blir det hälften på. Då vet ni.

Alla mina hål var mellan tänderna så hädan efter ska jag fan ALDRIG mer slarva med tandtråden. Thats for sure!

Jävligt trevlig med såna utgifter när man går på mammapenging och dessutom tar ut så lite som möjligt. Tur jag har ett annat konto också där jag har allt mitt guld jag tjänade när jag jobbade. Inte för att detta är något jag gillar att spendera mina pengar på.. men vad fan gör man? Jag vill ju ändå känna mig fräsch i munnen!


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vet.. jag har god lust till hämnd, men jag tänker på min karma! I fantasin klipper jag hennes hår ;)



Jag har gråtit massor idag och jag ska dit imorgon på lunchen och prata med dom.. inte för att dom kan göra nånting men jag ska ha kompensation!

2010-05-17 @ 22:46:00
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0