Övertänt?

Nej. Jag har inte övertänt. Tanken var att för en gångs skull klå min kära syster Johanna med fika bak till Robins födelsedag. Jag har ju förr alldrig haft tid eller lust att baka till mina egna födelsedagar (Jag har fixat en paj och fruktsallad) så jag tänkte att nu jävlar! Jag ska klå henne med marginal och sen när de komemr hit ska jag säga med len röst (precis som hon brukar) "Man måste smaka av allt."

Eftersom jag själv inte är särskillt mycket för fikabröd och kakor och sånnt så har jag inte varit särskillt förtjust i den repliken. Och jag är nog även en av de tråkigaste människorna att bjude på fika för det är inte så mycket som jag verkligen uppskattar. Men jag har blivit lite bättre faktiskt.

Än så länge är vi uppe i 5 sorter.

Och det är ju några dagar kvar så vi ska nog få i hop några sorter till + tårta(or?)

Viste ni att det är första gången i mitt liv som jag bakar "småkakor"?
Heeeelt nytt för mig.

Ni får lista sen på vad det blev bakat :D


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0