Vi gjorde Kalas idag

Jepp. Min snusbo fyller år och då kan man ju inte annat än ställa till med kalas. Som ni alla säkert redan viste om.

Jag sa ju att jag skulle försöka klå johanna med kak-bjudning.. och om jag inte lyckades så var jag i alla fall i samma "Klass" som hon är FÖR EN GÅNGS SKULL.
Man måst ju i alla fall en gång i livet :)

Det vi bjöd på var:

* Syltkakor
* Judekakor
* Variant på Judekakor (Istället för Mandlar, kanel och socker är det hasselnötter, kanel, socker och kardemuma)
* Chockladbollar (en med kokos, en med pärlsocker och en utan något alls)
* Schackrutor
* Coockies
* Chokladmuffins med mörka chokladbitar i och toppad med mörkchoklad och valnötter
* Svartvinbärsmuffins toppade med havreknäck med smak av svartavinbär och kokos
* Vinbärsrutor med vanilj-havreknäck
* Budapeststubbe
* Gräddtårta






Vi har MASSOR kvar. Kom och fika!


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

MEN GUD!!!!!!

Jag hör av mig efter helgen ;)

2010-05-15 @ 20:58:55
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0