Dagen som sådan

I dag har vi varit i Piteå. Robin fick visa upp sina kompisar från gallerian, visa hans favorit pizza-ställe, visa sina favorit affärer och givetvis visa upp Ralfen för alla.
Jag shoppade en top och Robin ett par byxor, dessutom spanade vi in mycket fina barnkläder, och bestälde en bok. Ja. En heldag kan man väl säga.

Nu är jag tröttare än tröttast och sitter och funderar över hur jag ska göra för att inte somna med Ralfen när han går och lägger sig.

Vi måste ju se på halv åtta hos mig, mest eftersom det är det enda vettiga på tv men även för att det är kul att glo på, vi ska käka middag (Sallad), och jag ska ränsa min garderob. Jepp, jag har slitit ut varenda plagg och lagt dem i en STOR hög i datarummet för att rensa. Det är på tiden.

Så... Ni förstår att det inte går att somna nu.

I morgon ska jag hämta min gatupratare som jag ska ha utanför mottagningen - Kul!
Vi ska in till stan och vi ska tvätta. Det gäller att hinna med så mycket som möjligt när Robin är pappaledig.

Nu ska jag slappa. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0