Sjuklingen raporterar

Jag var tvungen att avboka min behandling som jag skulle få i dag. Känns trist. Egentligen får man dessutom betala fullt pris om man avbokar samma dag, men jag hoppas att hon är snäll mot mig och bortser från det. Känns trist att betala 1200 för ingenting. Sammtidigt som jag har full förståelse om hon  tar 1200 ändå, hon blir ju liksom snuvad på 2 timmars jobb.

Hoppas hon hinner få någon annan på min tid..

Sitter och får i mig en piggelin till lunch. Robin ska dra ut med Ralfen och jag ska väl fortsätta ligga och vältra mig i sängen. Möjligen leta upp någon bra dokumentär på Svt Play som jag kan glo på. Annars händer det väl inte så mycket. Host host och snark typ.
Jag fick STARKA värktabletter av farbror doktorn i alla fall så jag gråter inte nu för tiden när jag hostar. Skönt.

Alla mina reiki-vänner, ni kan väl skicka lite till mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0