Veckans tips! -Den bästa glöggen

Den bästa glöggen jag någonsin druckit är en glögg från kivicks.
Det är en tranbärsglögg med smak av ingefära och chili.
Helt fantastisk!


Jag har inte sett den i någon butik ännu så jag hoppas verkligen att den dyker upp snart. Hur ska jag annars klara av att dricka glögg i jul?

Övrig information är att jag var tvungen att visa legg när jag köpte denna för2 år sedan på kvantum. Det är alkohol i den som en lätt öl, så ja, jag blev aningen chockad.

En annan sak jag ofta undrar är: VEM dricker starkglögg? - Äckligt!
(det är godare att spetsa lätt-glögg)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar lukten av glögg, men är inte så förtjust i smaken. :P

Vilekn är din favoritglögg då? ? =)

2010-11-25 @ 14:50:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Liv

Det som jag skrev i inlägget :)

2010-11-25 @ 15:12:00
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0