Virusinfektion

Virusinfektion. Nasty!!
Jag har inte mått så här dåligt och tyckt så här synd om mig själv på en väldigt lång tid. Möjligtvis direkt efter förlossningen, men då fick jag ju ut det bästa i mitt liv utav det, så då gick det att leva med. Tur att jag har Robin som tröstar mig med en hel låda piggelin. Favorit glassen.

Jag hoppas verkligen inte att den blir lika långdragen som Lottas - som var sängliggande i 6 veckor.
Möjligtvis en dag till står jag ut med den här skiten, men jag tror nog att jag skulle kunna erbjuda sjukvården att operera bort hela mig tillslut om det inte ger sig.

Jag käkar massor med min specialblandning, som jag tjatat om, och jag hoppas att det ska visa resultat. Det borde göra det, men man vet ju aldrig.

Doktorn gav mig starka värktabletter i alla fall mot smärtan så nu känns det lite bättre. Sen får jag väl se hur det går att sova i natt med den här skiten.. men jag ska ta med mig hela mitt apotek till nattduksbordet.

Jag hoppas att ni har det bättre än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0