What to do?

Jag känner mig så där konstigt rastlös. Ni vet när man vill göra något men inte vet vad, och allt som jag kommer på som jag kan göra känns dessutom lite jobbigt.
Ni förstår mitt dilemma.

Jag har blivigt sugen på att börja måla igen. Det känns ju som att det är något jag hade kunnat göra medans Ralf river stället också, men jag kanske inbillar mig?
Dessutom är det väldigt välgörande för själen tror jag. Lugnande, helande och lite som meditation.

Jag får nog helt enkelt köpa lite dukar, färg och penslar och se om det funkar :)
Inget jag kan göra i dag dock. Jag får spåna vidare och så får jag väl se vad det blir av denna dagen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Skaffa ett projekt! Typ måla om en byrå eller fylla frysen med fika. (hehe jag gillar sist nämnda)

2010-11-11 @ 19:13:29
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0