Ayurvedan

Jag tänkte att jag skulle göra en Ayurveda playlist på Spotyfie.. men det kommer nog ta ett tag tills den är precis så som jag vill ha den. Men tillsvidare så kommer jag bara sätta in en massa låtar som jag tycker är ok och sen börja pussla.

--

Behandlingen idag gick jätte bra, Super roligt. Nu måste jag boka in fler. Ska kolla hur många jag har kvar och när jag har tid, så återkommer jag med det, och då blir det först till kvarn.

--

Imorgon ska jag på en ayurvedisk behandling som heter Abdominaldam Det ska blir spännande, jag har aldrig varit på en sån förut så jag hoppas att det blir bra :)
Jag har hört mycket bra om den sortens behandling och det är en av behandlingarna som jag vill lära mig. Så jag vill ju givetvis gå en själv och se om det funkar på mig med. I hope.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0