Behandlingsdag i morgon :)

Det är verkligen längesen jag var så här fruktansvärt, totalt utmattad. Och plugget jag har framför mig känns i likhet med att jag ska skriva en bok eller något sånt. Det är bara att bita ihop. Jag vet. I morgon kommer jag vara nöjd och glad.

Tur är väl att jag har behandlingssdag i morgon. Först ska jag fixa det sista med kopieringar till plugget och möjligtvis fixa i ordning lite i mitt rum. Sen blir det Behandling följt av lunch, möte för handledning och genomgång av praktikuppgifterna, sen blir det en snbb runda på stan följt av en till behandling. Det ska bli en bra dag i morgon. Jag hoppas dock att jag är piggare än vad jag är nu.

Nu väntar plugget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0