Behandlingsdag

I morgon ska jag jobba. Jag ska göra en marma-bahandling och jag se över vad jag har kvar inför utbildningen i december. Jag MÅSTE hinna allt, nu vill jag inte skjuta upp det nå längre.

Jag sitter just nu och sammanställer musiken. Det blir bra.


Robin är alltså med Ralf på förmiddagen och sen klockan 11 åker han till Piteå och jobbar, så då är det färdigjobbat för min del. Men det gör inget. Det är ganska mysigt att bara jobba halvdag, och sen få mysa med min favorit. Känns lagom :)


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har du kvar några behandlingar inna du är klar, som man kan boka? ;)



Ska du med på meditation idag ? Kolla nallen. Kram!

2010-10-11 @ 11:55:34
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Liv

Jodå jag har kvar. Och jag har bestämt mig för att det är först till kvarn som gäller. Jag ids inte vänta på folk. :)

2010-10-11 @ 18:58:44
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0