Dagen i smått

Idag ska jag på öppethus på Ayurveda. De firar 10 års jubeleum! Tänk, det var 9 år sedan jag fick kontakt med ayurveda.. otroligt vad tiden går snabbt!

Sen ska jag faktiskt jobba. 16.00 är det jag som sitter i receptionen på Luleå Kiropraktorklinik. Dessutom har jag bokat in en tid hos Kari-anne så att hon får justera min nacke, rygg och höft innan helgen. Det kommer bli najs!

Efter jobb, och omhändertagande av min son så bär det mest troligt av för jag ska träffa mina vänner. Vi hade tänkt grilla på gültzaudden, men så lär det nog inte bli med den här kylan... Vi får väl se vad vi hittar på.. Spelkväll kanske?

Sen hoppas jag på en god natt sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0