Det dåliga med att gå ner i vikt.

Asså finns det något bättre än när man är nyduschad efter en joggingtur? Man känner sig så sjukt fräcsh.
Om jag ska vara ärlig så är det faktiskt försa joggingturen den här veckan. Lite dåligt av mig, men jag har varit så sjukt trött. Och jag har lovat mig själv att inte pressa mig för hårt. Bara lagom.
Men nu är jag igång igen. Och ja, jag kommer jogga minst 2 ggr till den här veckan. Inga problem.

Lite tråkigt är det att min sport-BH blivit för stor. Iof så förstod jag att om jag skulle gå ner i vikt så kommer den att bli för stor, men jag antar att jag helt enkelt inte har vant mig med att ha stl 38 igen. Kul som fan, men jag hade gärna sluppit köpa ny sport-BH redan.. jag har ju bara haft den 3-4 månader.

Jajja. Det är väl lika att jag vänjer mig. Jag får väl sätta ner den i min låda med gravid-kläder eller nå.. så att jag kan använda den då när jag går upp igen :) och jag har inte planerat att göra det den närmsta tiden.

Nya löparbyxor och nya sport-bh är ett måste.

Nu blir det kvalityetstid med min babe innan det blir sömn.


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0