EGO-boost

Min älskade lärare gav mig lovord idag. Varför har jag varit orolig?

Den här dagen har varit så fantastisk så jag börjar undra "är det så här bra mitt liv kommer att vara för alltid?"
Jag gör verkligen det jag vill, Vist vill jag göra andra saker också, men allt har sin tid. Och nu måste jag fokusera på detta.. tills jag är klar åtminstone.

Självkänslan som man får när människor ger en lovord är fantastisk. Hela jag blir upphöjd. Min första kund som jag hade idag sa till mig " Det här var den absolut bästa marma-behandlingen jag någonsin fått. Du har verkligen gett marman ett ansikte. Jag komemr komma tillbaka flera gånger till dig. Du har något alldeles extra i dina händer, jag svävar på Moln."

Alltså när man får höra sånna ord så blir man nästan lite generad. Sen efter det så var det min lärares tur och hon sa bland annat "Du är redan så här duktig och har ändå hela livet framför dig, du anar inte hur duktig du kommer bli"..

Ah.. Sorry Ego-inlägget men jag vara bara tvungen att dela med mig av min lycka och min fullständiga ego-boost jag fått idag. Det måste ju vara så att när det känns helt rätt - så är det helt rätt.

--

För övrigt så har jag fått veta en väldigt tråkig nyhet idag och det är att en av de utbildningarna som jag tänkt gå inte kommer att finnas tillgängliga längre... i sverige. Om jag ska kunna gå den så måste jag till USA. Och ja som ni förstår, så är det omöjligt för mig.
Jag ska typ be till högre krafter att hon som håller i utbildningarna ändrar sig när jag typ ringer henne och ber henne på mina bara knän att bara ha en period till.. För min skull.
Man vet ju aldrig? (håll tummarna för mig)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar "gillaknappen"! You go girl, du vet ju hur bra du är!

2010-10-27 @ 20:43:58
Postat av: Fanny

Du är, som sagt, underbar Liv! :) Ring, du har inget att förlora.

2010-10-27 @ 23:17:02
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Liv

Anonym och Fanny: Tack så mycket!!

2010-10-29 @ 10:57:51
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0