Jag klagar inte

Oj oj vilken natt! Ralf har velat vara vaken och ammat i stort sett hela natten och när jag så väl får upp mannen i familjen för att kliva upp med vår älskade bebis då stiger golvläggaren in genom dörren och det blir oväsen på ett annat sätt. Så det blev varken nattsömn eller morgonsömn för min del.
Jag ska äta lite frukost och dricka lite kaffe och sen tar jag min packning mot jobbet och hoppas på ett tillvaknande. Dagen har alla förutsättningar ändå det är bara det att det tar lite längre tid att bli Normal. :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag nöter han hela tiden nu... :) Han låter lite som Dylan och det gillar jag ! Lyssna på fler av hans låtar, som It will follow the rain. Det är min te kopp iaf =)



Vi syns imorgon gumman! Kram!

2010-10-19 @ 14:40:09
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0