Söndag

Nu har Pippi-lotta dragit här i från och jag kan ju inte annat än säga att denna helgen har varit fantastiskt rolig. Däremot känns det som att jag har gått upp 15 kg i vikt. Det har varit onyttigt som tusan. Nu förljer en vecka med god, fräsch och nyttig mat.

Jaja, det är ju så. Man kan ju inte vara stenhård varje dag. Ibland måste man kunna unna sig och det har jag verkligen gjort. Men jag måste erkänna att det ska bli skönt att få i sig lite näring, det har blivit för lite av det den här helgen.

Idag har vi även varit på husvisning och det var skit kul. Huset var fint.. annorlunda som fan och underbar planlösning, men låg lite på fel ställe. Vi får se hur vi gör.

Nu blir det till att slappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0