En befrielse

Jag har precis invigt mina nya joggingskor och sitter nu helt slut i soffan. Snacka om att det är en befrielse att jogga. Och att känna hur ens kondition blir bättre och bättre är så underbart att jag vill jogga varje kväll.

Skorna var eller ÄR jävligt sköna, För att inte tala om sockarna (!!!). Men jag får fortfarande liiite känningar i knäna. Jag kom precis på att jag har blivit skadad i basketen ett antal gånger och där ibland vridit om knäna, så jag tänkte att jag skulle ta upp det med Cecilia (kiropraktorn) nästa gång jag går till henne.. Hon är tyvärr inte där i morgon.

Stor skillnad är det i alla fall :)

Nu ska jag dricka te och sen ska jag ta en dusch.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0