Nya bra joggingskor

Idag har jag köpt ett par riktigt bra skor. Jag gick upp på Team Sportia i Smedjan och bad killen som jobbar där om hjälp. Beskrev mitt problem och vad jag var ute efter. Han var super duktig och hjälpsam. Jag fick springa inför honom (och hela team sportia) på ett löpband så att han skulle se hur mina fötter gick på marken.

Inget nytt för mig, jag vet ju att jag har lite fel på föttena och det hade jag redan sagt till han men han ville se så han kunde ge bästa hjälpen. Han filmade även under tiden så jag fick se själv.

Han gav mig ett par Nike skor att prova men de var inte riktigt vad jag var ute efter så jag bad om att få prova ett par till par. Och de var riktigt sköna. Stabila och ordentliga.



Jag saftade på och tog även två par löpar-sockar. När jag ändå håller på liksom. Så nu är jag 1600 kr fattigare men förhoppningsvis kommer jag njuta mer av att springa. Lätt värt det!

Fick dessutom bytesrätt i 30 dagar om skon inte skulle passa mig. Så undertiden får jag använda dem hur mycket jag vill och verkligen känna efter. Bra grej det där! Men jag tvivlar på att jag kommer komma med ett par svettiga skor och vilja byta.. Men det är ju tur att det finns om det är helt fel. Vem vet licksom?


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men shit vilken service! !! Helt advanced..



ch jag som bara tog första bästa/billigaste joggingskor jag hittade..

2010-09-07 @ 19:59:43
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0