Om Ayurveda på Tv

Intervjun idag gick bra... tror jag. Det är vad de som lyssnade säger. Själv tycker jag att det känndes som att jag var alldeles svammlig. Men det är väl så; man är sin värsta kritiker själv.
Tycker de andra att jag var bra så får jag lita på det.
"Du kändes väldigt lugn och man märker att du vet vad du pratar om" - Carina på Ayurveda.

Sen var det väl mycket som hände som jag inte riktigt var berred på, men det gör inget. Jag är väl egentligen inte den som är den. Det ska bli spännande att höra sin egen röst på tv och förundras över att "är det så där jag ser ut och låter!!?"

Jag får helt enkelt se det för vad det är. Det är ju inte för min skull utan för alla andras. Att andra kan få hjälp och hitta till detta underbara system är väl det jag hoppas på. För det finns väldigt många som skulle kunna få hjälp av Ayurveda (och av alla de andra ställena de har varit på.. ni får se.).

(Nej, det handlar inte om mig som terapeut)

Förövrigt så ska de komma hit i veckan också och filma lite. Spännande. Hoppas inte att de får med vårat vattenskadade golv i köket. Det tar tydligen en evighet att få hantverkare hit..


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

det tycker jag absolut du ska göra! du om någon skulle älska det, kan jag tänka mig :)

man blir nästan religiös av det! natur religiös typ :)

2010-09-06 @ 18:46:33
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0