Hussnack

Precis hemmkommen från city. Jag har gått en prommenad hem och känner att det behövdes. Alltid skönt att få lite motion + att det är ett jäkligt bra sätt att få sin tid att gå :)
Jag älskar att gå på promenad. Det ger mig ett lugn i kroppen att bara få gå runt och filosofera och titta på naturen (och luuuukta på blommorna).Sen att gå med lite tempo är befriande. Det ultimata är ju att gå i skogen men det är långt till en skog jag kan gå i här. Stadslivet har sina nackdelar om man säger så.

Idag ska vi på visning på ett hus. Vi kommer nog inte att köpa det dock, vi går mest i utbildningssyfte. För man lär sig ju något av alla visningar man går på. Både om vad man själv vill ha och vad som är bra att tänka på när det gäller hus.

Vi har några kriterier än så länge, men sen tror jag lite att vi kommer att känna när vi går in i huset om det är det vi kommer att bo i eller ej. Ni vet.. den där känslan då det känns rätt.. trots att det kanske är lite "Fel" - alltså inte uppfyller alla kriterier man har.

Vårt hus kommer när det är dags.

Det ska bli kul hur som helst.


*


Kommentarer
Postat av: cathrine

Hm, nyfiken, var ligger det?

cathrine

2010-09-02 @ 16:08:45
Postat av: Li

Spännande med husvisning! Och ja, det är bra att gå och kika på många hus, man lär sig massor om vad man vill ha och vad man inte vill ha. :)



Var vill ni bo nånstans?

2010-09-03 @ 08:45:19
URL: http://lipan.wordpress.com
Postat av: Livan

JO det var kul, men huset var PÅ TOK för risigt för att vi ska buda. Lite renovering räknar vi med omen inte som det var på det huset..

2010-09-03 @ 09:19:36
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0