Jag går helgkurs nu

Ja då hade två av dagarna fem gått och jag trivs som fisken i vattnet. Jätte roligt är det och kvinnorna jag går med är super härliga. Dock så märker jag hur mycket jag har hunnit glömma bort sedan sist! Oh my god, det blir hårt plugg i höst (a´la hårryckning)! Well det ska nog gå bra.

Som vanligt så måste jag lämna mina pärmar och papper där så jag inte sitter och pluggar hela natten. Det är bättre att chilla nu och ta plugget sen till veckan.


(By the way så käkade jag en Pizza på Musik och mat i dag på lunchen och den var riktigt god. Dessutom trevlig personal. De har bytt ägare nyss så det var lite förändrat i maten)

Jag hoppas ni alla har det bra. Jag är åter på jobbet på Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0