Smått och gott

Nu är alla morgonsysslor utförda och sonen är på dagis. Själv är jag hemma och pluggar. Jag gick igenom alla studiefrågor i går kväll och blev positivt överraskad. Jag vet inte om jag hade en bra dag eller om jag faktiskt kan mer än jag tror. Paniken är inte längre lika stor. Det är mycket att lära sig men det känns som att jag har en chans i alla fall.

I morse ringde Eva-lott. En fantastiskt underbar kvinna som jag hyser stor respekt för och älskade efter vårt första möte. Hon ringde i precis rätt tidpunkt, typiskt henne ;) . Det var mysigt att få tala med henne och höra hennes röst. Även hon är Ayrveda-terapeut, dock inte i stan, men jag har bestämt mig för att åka och ta en behandling hos henne någon dag nu i vinter.

Idag är det mest plugg som står på menyn. Jag ska träffa några klasskamrater och plugga med dem, det känns skönt att inte alltid vara själv. Sen i kväll är det ensamtid igen då Ralf gått och lagt sig och då tänkte jag göra klart byrån. Det blir spännande att se hur den kommer att bli i färdigt format.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anita Åkerlund

Har aldrig tvivlat på dig, för jag tycker du kan en massa som inte jag kan vad gäller KS. Tentan fixar du lätt som en plätt.

Kram

Anita

2011-12-16 @ 13:58:15
Postat av: Liv

Åh va fin du är Anita! Vi ska nog fixa det båda två :)

Kram!

2011-12-16 @ 17:52:19
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0