Bildbomb!

Nu var det längesen jag ladda upp någon bild här i bloggen. Kanske för att jag inte har varit någon riktig bloggare på senaste tiden. Jag har helt enkelt haft för mycket annat att bry mig om. Som sjukdommar, plugg, jobb, jul, släktträffar, fester.. ja ni vet. LIVET UTANFÖR BURKEN.

Här kommer det Från Julafton:






Från Annandagen:




Glömde ta bilder på Nyårsafton men den var fantastisk den med. Vi hade besök av Fanny, Tom, Malin och Liam så vi hade en underbar middag, spelade spel, kollade på fyrverkerier och mös hela (nästan) natten.

Gott nytt år.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh sicken söt liten tometenisse!! :)

2011-01-05 @ 10:10:43
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0