Måndag

Jag håller på att tvätta träningskläderna och ska strax in och köra ett Functional moves pass. Om jag nu får plats. Passet var fullbokat men jag tänkte att jag skulle chansa på att någon inte dyker upp :)

Annars blir det väl till att springa på löpband medans morsan kör passet, hon hann nämligen boka.

Det blir nog bra vilket som, men det hade varit roligt att prova på FM.. mest för att jag aldrig provat det.

Jo, och just det.. Det ska bli intressant om jag kan göra alla olika övingar som inkluderar handleden nu. För Igår så passade Cecilia (kiropraktor) på att behandla mig, efter träningen, och det känns faktsikt mycket bättre så det ska bli spännande.

Nu kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0