Underbara Söndag!

Oh Yeah!
Idag har jag jobbat och tränat. En helt fantastisk dag med andra ord. Det blev Body Pump passet på 75 min och jag drog på ordentligt med vikter. Lite orolg för träningsverken i morgon, men å andra sidan så är det ju det jag är ute efter. Cecilia som var där för första gången idag sa "Men va fan, du sa att jag skulle ta vikter som dig, men nu kommer jag ju för fan inte kunna jobba i morgon" haha, Då vet man att man har tränat sa jag :)

Jobbet innebar 2 stycken behandling. Super nice! Fler sånna här dagar Tack!

I morgon är jag ledig och då tänkte jag viga dagen till ett traningspass med Morsan och sen ett besök till en vän som fyllt år idag. Grattis Emma.

Ikväll blir det solsidan!

(såg föresten att bruttan (trilskan) har tagit bort sitt inlägg om fyllan när hon är höggravid.. Hoppas hon skämms nu då!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0