Blev väldigt barnfri, väldigt plötsligt

Kanske borde man gå ut i kväll. Inte för att dricka utan bara för att få klä upp sig ;)
Ralf är hos Mormor och vi ska tvätta och städa här hemma. Lite grann i alla fall, sen tänkte jag försöka tvinga Robin att färga mitt hår (trots att jag inte har klippt mig än) nu står jag inte ut med utväxten längre. Hade dock även velat hinna vara ute och spela kubb i finvädret, men vi får se vad som hinns.

För övrigt sitter vi luuuugn och ro och äter Pizza i vardagsrummet. Sa jag att det är loooovely!

Nästa helg blir det födelsedagsfest. Det blir perfa för då är troligtvis Tom tillbaka + att världens bästa Joahnna m. familj kommer. Kramkalas delux :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0