Cancern

Det är många som har frågat på senaste hur min moster mår. Hon mår ganska bra. Jag fortsätter att göra behandlingar på henne nästan varje dag och hon går även på vissa andra behandlingar då och då. Hon har lagt om kosten och läser böcker, artiklar och går på olika former av utbildningar i hur man kan läka cancer och/eller må bättre.

Det har gått ca 3 månader sedan hon fick sin diagnos. Läkarna sa att hon hade 3-6 månader kvar i Livet. Men hon vägrar ge upp. BRAVO! Jag vägrar också ge upp.
I slutet av veckan ska hon på röntken, så då får vi se hur det står till inne i kroppen. Har hon blivit sämre, står det still, eller har hon kanske blivigt bättre? Spännande är det och jag hoppas givetvis på att hon blir bättre, för jag önskar att en dag se henne frisk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0