Spökerierna i vårt hem

I natt hände det något väldigt konstigt. Det har hänt konstiga saker förr, men detta tar nog priset.
När vi vaknade var den stora spegeln som hänger på väggen i sovrummet nerplockad och stod ca 0.5 - 1 meter från där den brukar hänga.
Spegeln är STOR, Kanske en meter bred och 1.5 meter lång och tung.
Skruvarna var kvar i väggen och hängarna på spegeln var det inget fel på heller. Så vi hängde bara tillbaka den. Men hur har den kommit ner?
Vid 4 tiden var jag på toaletten och då hängde den där den brukar, och ca en timme efter vaknade Ralf och ville upp men vi tvingade honom att somna om så när vi klev upp vid 05.45 så var spegeln flyttad.

Hade varit intressant att få hit någon som kan reda ut sakerna som händer.
Vem är det liksom, och varför händer det som händer?



Kommentarer
Postat av: Fanny

Om inte Robin går i sömnen så hade jag blivit rädd om jag var du. Och nyfiken!! =)



Ja visst är det hemskt. Det är svårt att förstå hur människor kan leva under dessa förhållanden. Precis som du säger är det.. det löser sig för oss här i Sverige men kanske inte för dom!

Kram

2011-07-30 @ 15:38:50
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blev rädd efteråt. Kunde knappt sova natten efter det hade hänt. Vågade knappt titta mot spegeln och jag är alltid rädd för att spegeln ska ha flyttats när jag går in i sovrummet.



Robin går inte i sömnen, Dessutom är jag så lättväckt så jag borde ha vaknat om han hade slammrat med den tunga spegeln.

2011-07-31 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0