Ännu mer ångest

Jag har verkligen försökt att tänka positivt och tagit det lugnt. Men det där med prov är inte min grej och jag är smått skadad sen min gymnasietid och min högstadietid då lärarna inte fattade att jag var dyslektiker och av den anledningen aldrig fick hjälp med något. Nu har jag pluggat på SoL (skriv och läs på KomVux ) och är dessutom utredd och allting har förändrats dramatiskt. Jag får väldigt mycket hjälp. Men prov är ändå inte min grej, mina minnen och känslor sitter kvar och jag får hjärnsläpp bara jag tänker på prov. Kan vi inte diskutera i stället?

Så nu sitter jag här. Kan inte sova och klockan tickar och jag får snart panik.
Nä, okej jag ska inte överdriva, men det känns snat som att tentamen är körd.
Och jag som hade tänkt vakna tidigt och ha en bra morgon innan tentamen.

Det hela började med att Ralf vaknade, och tjorvade på ett tag, och efter det så märkte jag att mitt "sömn-tåg" hade gått, och det var omöjligt att somna. Kan det komma tillbaka?
Om ca sex timmar ska jag skriva. Om ca 5 timmar går bussen. Om 4 timmar är senaste tiden jag måste kliva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0