En Perfekt Lördag

I lördags var vi i parken och hade picknick och lekte. Det var roligt och skönt som tusan! Det var väl typ 30 grader i skuggan och min hud blev bräd där efter, nu flagnar jag lite lätt på ryggen. Tänk om man hade fått ha något pigment i huden, vilken dröm det vore :)

Direkt från parken till badet gick vi. Det var lika roligt det. Ralf var räddd till en början men sen tyckte han att det var fantastiskt. När vi skulle där ifrån blev det dessvärre drama, för då hade han kommit in i det så mycket att han nog hade velat stanna där för resten av sitt liv.



Nu ligger graderna på ca 16-19 i skuggan och solen verkar mestadels vara gömd bakom molnen så jag längtar tills nästa period med fin-väder! För trots pigmetfri hud så älskar jag när det är så där vansinnigt varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0