Färdig för idag.

Sådärja. Nu har jag jobbat klart för idag, och inte behöver jag plugga ikväll.
Sov 2.5 timma i natt för er som undrar så jag går just nu runt i en dimma. Jag hoppas att sängen och natten välkomnar mig och sveper in mig i sin famn i natt och låter mig sova bättre än en nykläckt bebis.

Provet gick sisådär. Bättre än väntat men något MVG kan jag då konstatera att det inte blev. Men jag känner mig nöjd med G. Jag väntar med spänning på resultatet.

Ikväll ska jag förmodligen (om jag orkar) kolla på en obduktion på film, så för er som vill hänga popcorne-kväll hos mig får höra av sig :)



Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att höra, du kommer säkert att ha klarat det galant.! Mycket fin bild på dig Liv :) kram!

2011-06-14 @ 19:40:26
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Tack Johanna.

Helt oväntat fick jag MVG på provet. Det trodde jag faktiskt inte :)

2011-06-15 @ 19:25:03
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0