Framtidsplaner

Oj oj, har suttit hela kvällen och skrivit CV och personligt brev. Det var längesen må jag säga. Men med lite hjälp av min sambo och lite fantasi så vill jag nog påstå att det blev bra till slut.
Dock ser det ut som att jag har svår ADHD. Alla ställen jag har jobbat på och alla utbildningar, kurser och praktik jag har gått gör att jag ser, typ, galen ut!

Är det dåligt att skriva för mycket?
Hoppas inte, för jag vill inte ljuga om den jag är. Har dock fixat det utan ADHD :D

Vi får väl se hur allt går. Jag längtar dock till juli då jag får veta om jag kommer in på något jag har sökt. Men jag har ju en plan B om jag inte gör det så det blir nog bra hur som helst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0