När jag inte har någon att prata med så är det tur att bloggen finns :)

Fick mitt betyg hem i lådan idag. MVG (som ni vet, men jag var tvungen att skriva det igen nu... feels good!) Imorgon är det senaste dagen det får vara inne till Antagningen. Jag la det på lådan idag, men det är ju inte så säkert att det hinner komma fram, så jag får nog ringa dem i morgon och kolla om de kan vänta tills mitt betyg kommer.. Det borde ju inte vara kört?

Annars så sitter jag här helt själv. Har käkat lite fruktsallad och druckit en kopp kaffe. Killarna i familjen sover djupt, och jag önskar att jag snart också kan somna. Vora ju rätt skönt.

Fjärrkontrollen har Robin givetvis gömmt någonstans, så det jag fåt titta på är nå djävla motorprogram på 4+.. ser det ut som. Kanske borde jag stänga av skiten och kolla på någon film eller serie som jag råkar ha på datorn i stället. Typ "The real L-word" haha, kan vara flippat :)

Jo jag gör så.

Hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON a k a Zluggo Pop

Grattis till betyget!

2011-06-21 @ 10:50:11
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop
Postat av: Liv

Tack så mycket :)

2011-06-21 @ 20:25:29
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0