Och då var vilan över :)

Igår skrev jag ju som sagt prov. Och Halleluja, jag fick MVG. HELT OVÄNTAT!
På riktigt så trodde jag inte det. Jag sa till Robin efter provet "Ja, har jag jävligt tur så kanske jag kan ha skrapat ihop ett VG"..
Det gjorde att jag fick MVG på hela kursen. Nice.

Glad över att inte ha press på mig för en sekund gick jag och la mig 18.50. somnade dock först 19.45 pga av att Ralf hade lite svårt för att somna. Det var skönt, men jag försov mig i morse ändå! Hur gick det till liksom?

Just nu är jag tröttare än tröttast, men behöver plugga K.S.. Steg 2A går nu i helgen med stormstart i morgon. Frågan är bara hur jag ska orka det?
Dessutom behöver jag sova för jag känner nu hur jag börjar bli sjuk, och det har jag inte tid med denna helg. Har inte min special-kur hemma heller som jag kan äta av.

Vad göra?

Det ska bli sjuk kul med utbildning igen i alla fall, och idag har jag haft lite ont i ryggen så det ska bli skönt att få en behandling :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

GRATTIS!! Ja visste ju de =)

2011-06-15 @ 21:10:11
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Liv

Tack Fanny :) Det visste inte jag kan jag säga. Känns helt overkligt :)

2011-06-17 @ 16:00:45
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0