Silvia-vinkningen från jobbet

Jag förstår att det är trist att höra mig tjata om mitt plugg, men jag själv tycker ju att det är så otroligt kul så jag kan inte låta bli tjöta.

Sitter just nu på jobbet och är prcis klar och cykla hem i regnet. Mycket trevligt. Att cykla i regnet är bland det bästa som finns, när man har tid alltså.. och inte behöver bry sig i hur man ser ut när man känner sig klar med cyklandet.

Kanske se en film i kväll, eller bara läsa lite på någon av utbildningarna. Det är ju som sagt en hel del att göra nu så jag hoppas verkligen att kan lägga cirkus 1-2 timmar om dagen då jag kan plugga. Förhoppningsvis.

Well. Nu hemåt!


(Silvia-vinkning)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0