Sjuklingen rapporterar

Jepp, jag blev hemma från utbildningen idag. Tråkigt som fan är det och jag hoppas evrkligen att jag inte missar för mycket. Men det var nödvändigt. Egentligen borde jag hålla mig hemma hela helgen, men för min egen skull så kan jag inte vara så ansvarsfull att jag kommer det. Tyvärr. Jag hoppas att jag inte kommer smitt någon.

Igår hade jag 39.6 i feber och fy fan va vidrigt det var. Jag har inte haft sådan smärta på länge. Jag är en sånn människa som blir riktigt dålig av feber. Har jag 37.5 så känner jag mig jätte sjuk, så ni kan ju tänka er hur jag mådde igår. Till och med när jag drog på mig täcket i sängen och skulle sova så tyckte jag att täcket gjorde illa mig på huden(!).

Jag kör just nu HÅRT på gurkmeja i allt (otroligt bra mot bakterier i halsen). Och så klart mitt super-recept (honung, gurkmeja, ingefära och peppar) flera ggr perr dag. Det borde ge resultat.

Jag känner mig bättre redan nu. Har bara 37.2 i feber så den har ju gått ner drastiskt. Tack och lov.
Jag hoppas verkligen att resten av helgen går galant. Jag har verkligen inte råd att missa detta utbildninds-tillfälle. En helg kostar ca 7000 och missar jag denna så måste jag ner till Gbg och gå där, då kostar det minst 5000 till (inkl. workshop) + att det blir extrem stressigt att plugga inför steg 3. Så nä, det kommer inte på tal att jag ska bli hemma hela helgen.

Ni får gärna skicka energi till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0