Tack Ayurveda & Tack KranioSakral terapi

I förrgår blev jag duder sjuk. När jag kom hem vid 19 tiden på kvällen efter kursen bröt jag ihop så ont jag hade. Allt som nuddade huden gjorde ont, sakrum värkte, jag kunde absolut inte sitta och ligga kunde jag inte göra på något bekvämt sätt, huvudet värkte, ögonen smärtade och halsen var blockerade av två tennisbollar när jag skulle försöka svälja (vist behöver jag inte beskriva hur de såg ut?).

Halsfluss. (Ja, jag har varit hos läkaren)

Jag var hemma från plugget igår och bara kurrerade mig med mina två huskurer (sov tyvärr dåligt dock) men i morse när jag vaknade mådda jag förvånansvärt bra. Sen har jag även fått en K.S-behandling som är just för den typen av bakterier, och jag känner mig just nu inte ens sjuk! Jag ahr aldrig någonsin blivit så här bra så här fort förut. Och jag har haft halsfluss mååååååånga gånger. Medicinen brukar verka efter kanske 3-4 dagar.
(ja, jag har lärt mig den behanldingen också, mot bland annat, halsfluss, urinvägsinfektion, toxiner i lungorna och öroninflamation.)

Halsmandlarna är som bortblåsta, jag har inte ont någonstans, ingen feber.. Känner mig allert och fräsch. Det syns inte ens i halsen när jag tittar att jag har halsfluss!

Tack Ayurveda och Tack KranioSakral terapi för bra och effektiv kunskap och behandling utan bi-effekter :)

Idag har jag bland annat fått lära mig hur man behandlar all sorts huvudvärk + migrän, behandling för tinnitus och epilepsi (inte för att vi får behandla det egentligen enligt lag i sverige.. men ändå :)), sen har jag även fått lära mig en hel del andra galet intressanta saker.



Längtar till i morgon men vill inte att kursen ska ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0